HemHemma

Japp då satt man hemma i Gävle igen, väldigt skum känsla att inte ha hundarna med sig, men de är kvar nere i värmland & bor hos Stina.  Du är guld värd vännen <3
Kände verkligen att jag var tvungen att få komma bort, komma bort från allt. Så det blev en färd hem till min kära far. Så här sitter jag nere i källar för mig själv, det är alldeles tyst, alla  i huset sover. Faktiskt riktigt skönt. När jag tänker efter så minns jag faktiskt inte när det var helt tyst runt mig. Det är en skön känsla. Har funderat på en sak sedan mitt samtal med en av mina absolut bästa vänner Caroline Ehn på tåget, att allt som händer har en mening, förlorar man något väntar något bättre, men man ska inte släppa det man vill ha, man ska kämpa in i det sista, men fungerar det inte finns det inget man kan göra, som ordspråket säger man kan inte köpa kärlek med pengar, ja inte äkta iallafall. Det som händer händer, man kommer fälla många tårar genom livet, vissa fler än andra såklart. Men jag ska kämpa, hålla ut, för jag vill & när jag vill så kan jag! Men jag klarar det inte utan din vilja, den är allt som behövs.




P.S
Träffade en jätte trevlig tjej på tåget från Sthlm till Gävle, hon var från danmark så lite svårt var det att förstå henne men det gick bra, hon hade vart reseledare i 3 år, så vi satt & prata massa om det. Riktigt kul !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: