Tiden bara rinner iväg

Ja det var nog en bra rubrik på hur mitt liv är just för tillfället, hinner inte med något tiden bara rinner iväg under mina fötter. På lovet han jag inte alls med det jag ville, jag har ju sätt fram imot sena kvällar framför tv med ockelbo brudarna & bara gjort nada elr åtminstonne tagit en fika på stan men nej då, var hemma hela 3 & halv dag & inte en skymt av mina flickor. jag är för upptagen för mig själv. Men sedan vart det att åka upp till stina på onsdagen underlovet & stanna där tills vi åkte tillbaka till Forshaga, där hade jag sjukt skoj som always! Bilder kommer sedan när jag får tid över till att lägga in dom på datorn !

Men nu blir det att sätta på Winnerbäck & plugga Historia, vilket kul liv man har när man går i skolan !


Jag vill bara ha en lugn period, utan oro & stess över allt, luta mig tillbaka & njuta utav livet!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: