.fantasin flödar inte precis.

Just nu är jag så less på allt (nästan)
Less
på allt som har med skolan att göra
LESS PÅ BIOLOGI B
Less på att jag saknar mina vänner hemma i Gävle för mkt
Less på att Fredrik är i norrland & inte här i värmland med mig
Less på att jag aldrig orkar/hinner städa lägenheten
Less på att jag aldrig kan hålla det jag själv lovar mig, att komma i form är ett väldigt bra exempel
Less på att jag alltid måste tänka på att pengarna ska räcka
Less på att det börjar bli kallt
Less på att befinna mig i Sverige, vill utomlands
Less på att jag saknar min familj & mina hundar där hemma
Men jag är inte less på FORSHAGA!

Vilken tur att det finns vissa saker som överväger all denna lesshet, för vad skulle jag göra annars. Stina utan dig, nej tack ! Plus att mina tre vovvar är guldvärda.
& till helgen händer det något EXTREMT KUL min älskade kusin Karin kommer ner till mig! LÄNGTAR LÄNGTAR & åter LÄNGTAR!


Men nu ska jag springa ner på ICA innan stina kommer över...

Tjadå


KOMMENTARER


Nettan

Hej vännen!

Jag läste de tunga ordet "Less".

Kom igen vännen du fixar de här om du ger dig f....n på de, de vet jag.

Kul att Karin kommer och sen är de inte långt innan Fredrik kommer hem.

Bamse kram på Dig!

2009-10-13 // 22:14:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: