Sköna Torsdag

Äntligen klar med Biologi B provet, gick bättre än vad jag trott. Nu väntar jag bara på resultatet, snälla gud ge mig godkänt. Idag kom även min älskade kusin ner till mig, var så länge sedan jag träffa dig nu murran. Men eftersom jag blivit en sådan pluggis & skulle tillbaka till skolan klockan 5 för att ha matte C stöd, så Stina åkte in till Karlstad & mötte upp henne. Så var i skolan fram till sex. Sen hem & mysa med flickorna. Titta på mammas pojkar, så sjukt kul att kolla på alla "puckon". Nu blir det bara att mysa, titta på tv & snacka skit med kusin. Ladda om för nya tag, för nästa vecka väntar Matte C prov & Historia prov (Y) Kul Hanna Kul! Men det är bara att ligga i, blir att plugga under helgen med men idag & på fredag blir plugglösa dagar! Så skönt !

Fick nyss ett samtal från en väldigt full Fredrik & Anders (Y) haha ^^

Men nu ska vi mysa ner i soffan bland ljusen & ha kusin tid !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: