Helgen

Ja vad har jag gjort i helgen igentligen, inget spec bara tagit det lugnt, de behövdes oxå kan jag lova. Var helt slut efter 3 veckor utan en ända sovmorgon. I Fredags hade vi bara en lektions så var väldigt skönt, Fredrik åkte in till karlstad för att göra uppskrivningen till körkortet, & gissa om min duktiga pojke klara det, klart han gjorde! Var & tränade agility med hundarna oxå gick jätte bra med alla tre, blir så glad av att se framsteg! Resten av kvällen blev bara mys med Stina & sedan sova, riktigt skönt!

I lördags vart det upp till Sisu för att träna sök med Sue & Spike, gick bara bra, ingen utav hundarna har problem med att gå ut på djupet vilket är väldigt skönt. Spike är verkligen en frän hund måste jag bara säga. Tränade även personspår med Tayra det är verkligen något som passar henne. innan vi gick hem sprang vi även en runda så duktiga vi satsar inför orienteringen, de är lixom min & Stinas höjdpunkt på året, hahaha! Kvällen spenderade jag med Stina, Amanda, Fredrik & Danne fin middag och film, Jonas kom även över en sväng senare på kvällen. blev inte att sova förren runt fyra tiden då vi vart tittande på house of wax.

Idag har varit en lika skön dag som de andra, massa mys med Fredrik på morgonen så skönt att inte behöva slänga sig upp för att alarmet ringer, sen agility träning med Stina & Amanda. Hem fixa mat medans super frisören Stin klippte amanda. Sen bort och valla i spöregn med Spike & Sue.Gick bättre än föra gången med Sue, ska bli så kul att lära sig om en ny gren. För Spike gick det kanon, cool hunden min gudson. Vallar mjukare än en nallebjörn inte sant Stina ;)

Men nu ska jag ut å kissa hundarna sedan sova, imorogn blir det en heldag i skogen, har spår träning hela dagen på schemat!

Godnatt!

KOMMENTARER


leif den store

så väldigt skönt och så duktigt

2009-09-21 // 17:37:40
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: