höst med vinter temperatur

Ja det är faktiskt sant, det är fan iskallt här nere i värmland på morgon & kvällen. Burrr!
Gud vad jag saknar sommaren nu, fester med vännerna, sola & bada, långprommenader med alla 10 hundarna hemma, åka upp till Stina, åka hem till Fredriks familj, stugan & allt annat som har med sommaren att göra. Saknar det verkligen!
Vad har jag då gjort idag, jo umgåts med min underbara Stina, tränat hundarna, gått i skolan & bara inget typ. Så skönt. Gud kan det inte bara bli fredag nu, hoppar över imorogn tycker jag, kommer bli grymt på fredag! Johan kanske kommer hit oxå, skulle vara grymt att träffa dig igen var ett tag sen nu pojken.
Imorgon gäller det min telefon ska fungera igen, om dom håller vad som lovat! snälla snälla den måste göra det!
Men nu sak jag ta & sova tidigt & bra!




Gud pojke nu får du ta & komma tilbaka, är så oerhört tomt utan dig, saknar dig så det gör ont. Du måste komma hit på fredag står inte ut en dag till utan dig. Älskar dig så !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: