Dags för att sova men har tankarna på annat?!

Sitter här vid datorn som vanligt på kvällarna, det har lixom blivit en vana. Men det är mysigt och sitta här & lyssna på musik. Men bröjar bli tröt nu faktiskt, så tror jag ska gå upp och krypa ner i min sköna säng och läsa lite. Måste läsa en jäkla engelska bok och skriva ett litet arbete om den sen. Får väl så lov att göra det.
Tanken slog mif idag att jag absolut INTE vill flytta hem och bo hos mina föräldrar när jag går ut gymnasiet, jag vill bo i en egen lägenhet jag vill klara mig själv & ha mina egna regler, inreda som jag vill ha det, bestämma när det ska vara folk hos mig & när det inte ska vara det. Har suttit & kollat på några lägenheter i Gävle nu under kvällen, hittade faktiskt några dugliga. Men jag har sagt till mig själv att inte flytta till eget förens jag har jobb, för man vet ju aldrig egentligen vart man hamnar riktigt. Sen vill jag ju inte flytta ifrån min pojkvän, men vi har kommit överräns om att ta det som det kommer, & inte stressa över något. Fårse vart man hittar jobb & sånt innan man börjar stressa över sånt, plus att vi inte har allt för långt mellan oss. Skönt faktiskt att vi båda tycker lika när det gäller den saken. Annars kanske det bara blir något hafsigt, bättre att ta tag i det när man är klar med skolan och har tid att lägga ner tid att leta.

Men Carro man kan ju alltid hoppas att våran lilla plan ska bli fullbordad ;)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: