försöker se det positiva med de hella

Sitter & väntar på att min kära mor ska komma ner till Nsundet & hämta mig, är ju som sagt hundvakt. Men dem kommer hem snart så jag kan åka hem snart. Suttit & pluggat en del, fåt lite saker gjort nu är en till rest borta från listan. Stolt ! Sen när jag inte hade så mkt mer att göra började jag kolla runt lite på lediga jobb i Gävle & jag börjar nog inse nu hur svårt det är att skaffa sig ett jobb. Jag vill ju absolut inte gå arbetslös, suck va det ska bli läskigt att sluta skolan det har ändå vart en trygghet, man har ändå fått lite pengar i månaden men nu blir det ju noll om jag inte lyckas hitta mig ett jobb.  Men hittade några som jag faktiskt tänker skicka in en ansökan till. Man får väl hoppas på det bästa, inget jag ingentligen vill jobba med men det är bättre än inget.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: