Mot Jobbet!

Börjar jobba klockan 12.00 så ska ta och börja göra mig iordning, ska börja med en ny vana att alltid gå till jobbet. Det blir 1 mil om dagen om jag går dit och hem, inte helt fel. Var in till stan igår & köpte träningskort på friskis&svettis, ett allkort så jag får träna både spinning, jumpa & gym. Så igår gjorde jag mitt första pass & det blev spinning tillsammans med pappa, riktigt kul var det. Idag ska jag in till stan för att köpa mammas födelsedagspresent (kan tyvärr inte skriva vad det är då mamma läser bloggen) men då när jag ändå är inne i stan tänkte jag göra ett pass på gymet, eftersom helgen kommer det inte bli mkt av då jag åker till Norge imorgon !
Men nu ska jag göra mig iordning för några timmars arbete.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: