Drömma kan man...

Det finns en sak jag verkligen skulle göra allt för att kunna göra nu, men det finns bara en sak som stoppar mig & det är pengar. Jag är så JÄVLA less på att vara beroende av pengar att hela tiden behöva tänka tanken har jag råd eller har jag inte råd. Känslan att få komma bort härifrån, lämna Sverige någon vecka skulle vara guld värd. Bara att få komma bort, lämna problemen & ladda upp batterierna på nytt. Sen människorna jag vill göra detta med, dom får mig verkligen att må bra, dom får en verkligen att känna livsglädje.

Men jag ska göra allt för att kunna åka med er till Thailand bara så ni vet, jag ger inte upp i första taget... Men det ser mörkt ut!

KOMMENTARER


Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-02-15 // 14:24:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: