Hjälplöst förälskad

Dax att drömma igen då, eller som man brukar säga sova. Känner mig trött men har ändå ingen lust att sova, har faktiskt övervägt att kolla på hockey med bror men jag borde sova vi får se vad kvällen slutar. Har en till tråkig nyhet att berätta & de är att jag börjar bli förkyld igen, trodde faktiskt att det höll på att försvinna men det kom tillbaka nu under kvällen, känns inte alls kul eftersom jag har planer för torsdagen som ska tillbringas utomhus. Men men nog med dåliga nyheter för idag har faktiskt en bra nyhet oxå & det är att ni ska få sen en bild på en riktig snygging & mannen på bilden ska en vacker dag bli MIN!

är detta ironi tro, tycker jag i själva verket att mannen är ful & skämtar om honom, vem vet ?

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: