Spännande dagar.

Nu har vi alla möjliga kanaler på tv, men mig kvittar det faktiskt för jag är ingen tv männsika, det är inte ofta jag ligger & kolla på tv, mn gör jag det är de ofta något CSI program eller en svensk deckare ex. morden i sandhamn som gått nu. Har även hunnit med att jobba några timmar idag, blev lite små saker & två operationer. Skönt att jobba & komma bort för att få tankarna på annat.

Imorgon blir det julklapps shopping med kusin, mysigt värre. Sen är det julafton känns helt sjukt enligt mig, har inte hittat den där julkänslan än. Den 25:e blir det utgång med mina flickor, med förfest hemma hos Carro är hur TAGGAD som helst!! Den 26:de ska jag fira jul hemma hos pappa med släkten där & sen på kvällen ska jag mysa med flickorna. Har några super mysiga dagar att se fram imot :D






KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: