Kom & ta mig långt härifrån

Gud jag hinner verkligen inte skriva här just för tillfället, har så sjukt mycket att göra i skolan just nu, helt sjukt! Imorogn har jag Matte C prov vilket kommer gå helt åt helvete, ursäkta ordvalet mamma ;) Haft matte i flera timmar tillsammans med Lina & Marielle idag så kom hem fårn skolan för mindre än en timme sedan. Lever jag ett hårt liv eller. Igår hade jag avelsprov, på torsdag har jag ekonomi prov & förhör i psykologi. Sen ska jag lämna in CV plus Personligt brev i en anna kurs & sen är det massa små mer saker. Märks det att Hanna börjar få lite smått panik över situationen. Och de värsta av allt är att när jag kommer hem från skolan har jag ingen kraft kvar till att plugga...... SUCK jag vill inte gå i skolan kan jag inte bara kunna allt redan, födas som geni liksom. Det skulle inte vara fel, eller va säger ni?!

Men nu ska Hanna som har ett sånt kul liv för tillfället återgå till studierna medans jag väntar på att min älskling ska komma hem från gymmet.



Pssssst
På fredag kommer jag hem till Gävle för att ha lov, så underbart, men inte bara de min söta Stina följer med mig hem och stannar tills lördag (Y)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: