Saknar dig redan mamma

Mysig Fredag & början på Lördag!!
Igår kom mamma hit ner till forshaga för att hälsa på mig vilket nog ni redan förstått. Jag & Stina överraskade (överraskningar är nog våran specialitet) henne med middag och efterrätt som bestod av kycklinggryta och till de ris, sen vart det hemma gjord glass med chokladkross. Jah tror det uppskatades. Efter det vart det att sitta & snacka skit alla tre till några glas vin samtidigt som vi kolla på en Julia Roberts film. Idag blev det att gå en sväng ner till stallet i solen & träna hundarna lite, även raxa fick testa på lite. Sen in till IKEA så jag fick mig lite nya saker & så handlade hon hem mat till mig alltid så behövligt, hehe !! Nu har hon återvänt uppåt i Sverige.

Så nu ska jag sätta mig & plugga lite medans jag väntar på att Stina ska komma tillbaka från Solariumet, ser hon att jag inte plugat slår hon nog mig en gång riktigt hårt ;)


KOMMENTARER


Susanne

Din mamma och pappa är sååååå olika. din pappa skulle ALDRIG bjuda dig på vin :) !!!!!!!!!!!

2010-02-15 // 13:25:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: