Treligt värre !

Nu är jag hemma i byn igen, sitter vid min mors dator, vet inte riktigt varför men det är för jobbigt att packa upp min ! Jag sitter här & är riktigt stolt över mig själv, det finns chips i skafferiet och jag ännu inte gått & hämtat påsen, om någon har missat det så är typ chips min stora frossa.

Ja vad gjorde jag då ockelbo, jo igår hände inte mkt alls, vi slöa i carros rum & snacka skit, vi hade som sagt lite att ta igen. Idag sov vi ut ordentligt och sen drog vi oss in mot Ockelbo city för att käka pizza & efter det tog jag, Carro & Chatrin en varmchocklad på ett jätte mysigt Café, sen blev det film tittande med dem plus Amanda & Joline. Men nu ska jag dra mig till duschen & sen sova ska upp & jobba imorgon. Blir att jobba hela veckan.

Natti Natti !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: