Gott natt

Dagen:

* Skoldag, varit nere i stallet & planerat inför våran cabare som vi ska filma. Ska bli så kul & den kommer bli grym, vänta bara så får ni se ;)

*Städat lite, pluggat och bara gjort allmänt tråkiga saker, hatar sånt jag vill bara ha kul med mina vänner den här sista tiden.

*Stina kom över & överaskade mig med ett träningspass som hetter duga jag lär ha träningsverk imorogn kan jag lova. Men det är bra ska man komma iform får man jobba för det, de kommer inte bara av sig sjölv som det gör för vissa, det är inte rättvist, de måste gud ändra på.

*Sen avslutades dagen hemma hos Emelie med Paradis Hotel, glass & blåbär. Så mysigt flickor!

Nu ska Hanna sova så jag är pigg imorogn.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: