Fult upp

Har inte hunnit med datorn dessa dagar har så mkt att göra hela tiden. Men nu ska jag försöka slänga in ett inlägg.
Kom nu som sagt ner till Forshaga i måndags, då blir det bara lugnt. Tisdag vart det skola sen åkte jag och mamma en sväng in till Bergvik och på kvällen vart det att plugga lite. På onsdag åkte mamma & Rickard hem och på eftermiddagen hade vi klasskampen tror jag den hette. Iallafall så var det jag, Stina, Amanda & Sofie i ett lag tilsammans med våra hundar, dock fick Sue vara hemma att ta med löptik skulle nog inte vara så poppis. Vi hade lätt bäst lagandra, men vi säger så här vi kom inte sist iallafall. Sen på kvällen vart det en festligheter & igår var det en städ/tvättdag för mig så nu är allt tvättat och lägenheten fin! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade nationela nu på morgonen efter det tog jag & stina med oss hundarna till "Kaffestugan" för att ta oss en fika ute i solen. Så mysigt ett riktigt sommartecken. Nu ska jag ner till stallet & träna lite agility sen får ja se vad som händer resten av dagen.


Jag Tayra Sofie Ben Amanda Embla Stina Spike

KOMMENTARER


Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-09 // 10:20:40
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: