Nu blickar vi framåt

Har varit på min gammelmormors begravning idag, riktigt tufft många tårar som rulla ner för kinden. Men det känns som om hon ändå gav mig ett budskap, att jag är stark att jag klara mig själv. Att jag ska klara det här. Livet förändras alltid. Livet är inte till för att vara lycklig jämt, man ska gråta man ska känna sig värdelös för att kunna känna sig värdefull en annan dag. Det är den känslan jag ska bära med mig nu. Gammelmormor du fick ditt sista budskap sagt, jag ska lyssna på dig.


Det var du som bad mig att släppa taget
Det är inte lätt att släppa om man inte vill släppa
Men jag har släppt det
Jag hår låtit dig gå
Det var din önskan
Nu ska jag hela upp mitt liv
För bara så alla vet
JAG klara mig själv


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: