Spöregn ute :(

Sjukt trött efter två fullspäckade dagar.
Gårdagen valborg alltså var efter allt krångel riktigt lyckad, åkte till ockelbo hem till Joline. Skulle fira hennes 18 årsdag, en förfest med bara massa tjejor & så Frank. Men det var ju inte helt problemfritt när vi skulle ta oss dit, de hela slutade med taxi för 450kr. Men det var de faktiskt värt. Fick träffa alla mina brudar igen. Efter det tog vi tåget till Gävle krogen väntade, blev en sväng på Goya först sedan gick vi till Slick (fick använda mitt VIP kort för första gången och det fungerade finfint) & kvällen avslutades med en busstur hem till byn igen.
Tack för en trevlig valborg flickor!

Gick upp kvart över nio inte allt för pigg, men jag tog det lugnt igår. Skulle ju hålla hundensdag idag. Det vart riktigt bra faktiskt fint väder & mycket folk. Nu ska jag sätta mig ner & skriva på historiauppsatsen men jag har ingen ork, men det måste göras så jag har väl inget val

Slänger in lite bilder från igår, dock blir det bara från en lek för sedan dog kameran.







Bjuder på sista bilden

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: