Välkomnar mig själv tillbaka

Ett tag sedan jag skrev nu faktiskt men har känt att det inte varit läge för att skriva något. Hade inte kommit ner några vettiga rader i alla fall. Men nu känns läget stabilt och jag är tillbaka nästan fullt ut. Har planerat en riktig singelsommar med vännerna i alla fall, man måste väl passa på när man är singel så säg, det var ju trotts allt ett år sedan sist ungefär. Detta var kanske egentligen det bästa som kunde hända, så på ett sätt får jag tacka dig.
Vad har jag nu hunnit med dessa dagar sedan jag åkte tillbaka till värmland i lördags
Lördag: Vart det grilla med Petra och Emelie, sedan på kvällen vart det fest.
Söndag: Vart en helt lugn dag, hände inte spec mkt
Måndag: Var i skolan till 8 på kvällen och hade matte stöd inför det stora provet på tisdagen, den vart det djävulsrallyt med Norsken.
Tisdag: Gjorde jag mitt stora prov och vet ni vad jag KLARADE det ! Så jävla stolt!  På kvällen var det mösspåtagning och fest, började kvällen på dallas med Stina & Norsken sedan vart det fest med massa folk vid älven.
Onsdag: Ja idag har vi filmat det sista till våran kabaré film, sen har det varit sommar väder så jag och Stina satte på oss shorts och linne och tog oss middag på ute serveringen, bakad potatis för mig och räksmörgås för Stina. Sen har det bara varit en skön sommarkväll.
Bilder från mösspåtagnigen

Bästa klassen

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: