Sökträning

Varit ute i skogen hela dagen med klassen och tränat sök, Sue skötte sig verkligen super bra, hon går framåt efter varje pass. Nu kunde figarna vara ute på helt djup och bara göra en lite synretning sen flög hon iväg med världens fart. Nu ska jag bara försöka hitta en Sökgrupp som jag kan träna med hemma i Gävle, för ska verkligen satsa på den här grenen för hon är verkligen super duktig plus att hon älskar det.
Varit super skönt väder hela dagen, lite i varmaste laget för hundarna, dock är ju inte Sue så extremt värmekänslig men man märkte på det andra hundarna att de tyckte det var jobbigt. Lagom tills jag kom hem och gick ut med de andra två små, så började det regna och åska och nu blir åskan bara värre och värre och regnet med, det låter nästan som om mina fönster ska gå sönder och det åskar så man hoppar högt. Jag hatar verkligen åska, eller jag bara när jag är ensam för annars bryr jag mig inte så mkt faktiskt. Får hoppas på att det slutar innan det hinner bli mörkt, för då vet jag inte vad jag gör. Ikväll blir det i alla fall massa plugg och sova tidigt, skulle tvätta men vet inte om jag orkar..

Här kommer lite bilder från sökträningen:

Amanda & Embla

Sue super taggad på att få springa ut och leta reda på figuranten

Super fokuserad

Påväg ut till figen


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: