Fusk eller äkta

Haft en förvånansvärt trevligt dag lär jag säga, började då kanske inte så bra, jag skulle ju börja nya vaner med att gå upp tidigt men jag hade tydligen stängt av mobilalarmet i sömnen så jag sov lite längre än planerat närmare 12... Men men blev bara att stressa lite extra så hann jag med bussen in till stan utan problem, lämnade in lite viktiga papper, bokade ett träningspass senare & fick med ett gott skratt på konsum innan jag åkte till Carro & hälsade på. Där vi hade ett intressant samtal om pälsar, både hon & jag har fått ett klädesplagg i riktigt päls av en bekant & jag som är imot sånt i vanliga fall tycker faktiskt inte att det är något fel då pälsen är 50-60 år gammal men att gå & köpa sig en helt ny päls istället för fejk anser jag vara fel, eftersom man då stödjer industrin.
Nej nu ska jag dra mig ner för lite te med min mor & planera lite inför de kommande veckorna!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: