Lunchat med en murra & en muckla

Hade en super mysig kväll hemma hos kusin igår tms med henne & Madde, drack massa glögg & åt pepparkakor. Upp tidigt idag för att avklara andra dagen på kursen, efter igår tyckte jag den verkade lite konstig & osammanhängande men idag lyckades han ändra på min åsikt till att tycka att det var riktigt bra & jag ser faktiskt fram i mot morgondagens kurs. Ingen träning för mig idag, måste vila kroppen med jämna mellanrum men imorgon blir det ett spinningpass med Susanne.

Hade en jätte trevlig lunch med Karin & Madde idag, åt favoriten (salladen heter så) men avocado & kräftstjärtar. Satt på de nyöppnade Waynes på stan, det är så mysigt där, mitt nya favoritställe. Satt & pratade länge till en latte.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: