Svetten droppar

Visst är det en underbar känsla när man verkligen känner hur kroppen arbetar & svetten rinner, man känner hur kilona rasar (drömma kan man) & man är verkligen stolt över sig själv efteråt. Jag har verkligen börjat älska den känslan & vill få uppleva den så ofta som möjligt. Har testat lite olika träningspass nu men spinning har verkligen blivit mitt favorit pass. Svetten bara droppar & i högtalarna spelas bra musik & ledaren får en att kämpa det där lilla extra. I like it!


Ligger i sängen tillsammans med Tayra som ligger på sin EGNA kudde bredvid mig, har använt mitt nya schampo som jag köpte på färjan, de skulle tydligen göra håret helt otroligt så nu väntar jag bara på resultatet.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: