en sak i sänder

Händer så otroligt mkt just nu. Men har kommit på den briljanta idén att jag från &  med nu kommer skriva om en av alla dessa händelser per kväll. För de närmaste dagarna är rätt så händelselösa TROR jag iaf, det kan man aldrig veta.

Men tänkte då börja med att berätta om helgen.
I helgen åkte jag & hela familjen upp till Stina för att sedan dra vidare mot Åsele & slutligen Strömsund.
Blev en super mysig middag med familjen Hällström, Familjen Westin & Sofie. Sängen blev det alldeles för sent & efter fyra timmars sömn var det bara att bege sig mot Åsele & dagens agility tävling.

Dagen resulterade i fina resultar!
Tayra: Vinst i agilityklassen med uppflyttningspinne & en tredje plac i hoppklassen med 5 fel.
Sue: Vinst i hoppklassen & uppflyttningspinne.
Spike: 2:a placering i agilityklass2 & uppflyttningspinne


Spike & Stina

Lova & Elin


Sue & Jag

Sofie & Dizel



Foto: Sofie Gustafsson


Efter tävlingen begav vi oss till Strömsund camping, grillning, tårta, Champange & ett ja må hon leva för mamma som fyllde år.


Foto: Sofie Gustafsson

Freja & Molly
Foto: Sofie Gustafsson


Söndagen bjöd på mer tävling & även denna dag blev det fina resultat.
Tayra: Vann både hopp & agilityklassen, synd nog hade hon fem fel i båda loppen så vi blev utan uppflyttningspinne.
Diezel: Vann agilityklassen, fick en uppflyttningspinne & blev uppflyttat till agilityklass2.


Tayra & Jag

Sue & Jag




En väldigt lyckad tävlingshelg & super trevligt sällskap!

KOMMENTARER


Toppenhelg helt klart!!!:)

2011-08-18 // 17:10:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: