bra/dåligt?!

Sitter här i en halv tom lägenhet, känns lite tomt & konstigt. Stina har åkt hem till långsele, hennes mor kom upp & hämtade hene plus saker. Imorgon kommer pappa upp & jag flyttar hem till gävle igen på söndag. Har packat det mesta och de ända som är kvar nu igentligen är att packa bilen full & damsuga/skura lägenheten en sista gång sen är den urflyttad.

Vet inte hur jag skall beskriva min känsla just nu, vet själv inte heller hur jag känner. Känne tomt & en aning konstigt att jag ska flytta tillbaka till Gävle, men samtidigt känns det helt rätt att det blir som det blir. Skolan passade inte mig & jag måste ta reda på vad jag vill göra med mitt liv....

Nu skall jag bege mig ut på en promenad med hundarna & sen ikv blir det att packa det sista & kolla på svenskahjältargalan på tv4 som börjar kl 20:00.

Nej nog med mummel om massa strunt, senare kommer det ett inlägg på lite olika saker som jag klickat hem från nelly.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: