11december

Underbar känsla efter att ha tränat (springning & skidgång) & lite styrkeövningar inne, så skönt att känna att kroppen jobbat & att benen känns slut. Nu sitter jag i soffan & runt mig har jag hundar, Stina har gått & lagt sig. Tittar med ett halvt öga på fotbollskväll & med den andra halvan på datorn, ploppar upp massa reklam om resor till värmen & kan inte säga annat än att jag blir sjukt sugen på att åka iväg. Planen var ju att fira nyår i Thailand, men det får bli framflyttat, eftersom hotellköpen tog längre tid än köparen trott. Fårse när köpet är klart & vi får åka för att studera storköpet ;)

Har inga planer alls för nyår för tillfället, har ingen ork att planera något heller. Känns som att jag tar det swom de kommer, orkar inte stressa runt för att ordna upp något, förra året höll jag i firandet hemma hos mig, år får någon annan göra det.

Nu natti natti för mig & hundarna.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: