Det handlar om att ge & ta

Idag är jag en super stolt tjej som är så himla nöjd med sin borderbus efter träningen idag, då hon verkligen gick hur bra som helst. Ibland tänker jag verkligen på viken tur jag hade som hittade min lilla Sue, kunde inte hittat en hund som passade mig bättre än vad hon gör. Vi passar varandra verkligen super på alla sätt, både i träningen & till vardagen.

Nu från de ena till den andra så städade jag hela huset idag medans mamma var iväg på middag hemma hos Eva. Så när min kära mor kom hem blev hon väldigt glad & jag fick beställa lite saker för 400 kr som tack. Här hemma är inte inte jobbigt att städa!

Beställde detta:




KOMMENTARER


Elin

Du hade aldrig städat om du inte viste att du skulle få beställa kläder efteråt ;) krydd med att städat HELA huset.. haha

2011-02-28 // 14:40:01
hanna

haha, ja det var ju jag syftade på, att det inte var jobbigt eftersom jag fick saker för det!

2011-02-28 // 18:56:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: