En alltid trött tjej!

Fullspäckad dag, resultatet kändes toppen vilket fick mig på bra humör resten av dagen. Sen gick det även super för mig på eftermiddagen så idag har inte varit en dålig dag alls. Men naturligt vis ska det ändras så här på kvällen. Vet fan om jag vågar sova på mitt rum inatt, de låter som om glasen i fönstrena ska gå sönder & att taket ska lyfta, SÅ mkt blåser det utan för mig nu. Tur att jag har mina små vovvar som jag för krama om när jag blir rädd & burra in min i pälsen.

Nej nu är det dax för den här tjejen att sova, blir att gå upp tidigt imorgon ska iväg & ställa ut Troja imorgon på en mindre utställning. Mest för träning då hon inte är helt bekväm i situationen i ringen. Men träning ger färdighet, så det är bara att träna på.

Imorgon kommer något viktigt upp i bloggen då jag behöver er hjälp med en grej!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: