Tänkte bara tillägga att jag har tur som har en så fin bror!

Fullt upp hela dagen, spenderade hela dagen på sjukhuset i olika ärenden. Tanken var sedan att jag skulle träna på friskis med Syster, med fick ett samtal att hon inte orkade åka in till stan & ville heldre gå en långrask prommenad hemma. Men till min förvåning blev det ingen promenad med sällskap då Elin åkte iväg till sina kompisar. Så där sket sig den träningen. Får bli ett ordentligt lydnadspass med SUe & Tayra istället, för nu är det mörk ute & jag är mörkrädd så går inga promenade ensam då.  Stina i såna här stunder saknar jag dig & våra nattpromenader.


Jag märker verkligen att jag är på strålande humör jag sitter & sjunger högt för mig själv & de ska jag säga händer inte ofta. Ni får ett inlägg senare som kommer handla om varför jag är en sån lycklig tjej just nu!




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: