Helt förtrollad i låten

Dax att sova för mig, fick faktiskt tag på komvux idag ÄNTLIGEN, & vet ni vad idoterna säger till mig. Jo att jag var saknad på dagens lektioner, vilket är mkt märkligt för jag har varken fått en kallelse via brev, mail eller samtal. Är det inte helt sjuk, skulle jag lista ut det helt själv att jag hade kommit med i kursen, veta dagar & tid. Aja huvudsaken att jag kom med, annars hade jag blivit galen.

Så imorgon ska jag på min första lektion i naturkunskap B, känns lite skumt att komma tillbaka till skolbänken men ändå väldigt roligt måste jag säga. Sen på kvällen ska jag & Anna testa på aquabike, fåse hur det funkar, alltid lika roligt att testa på nya saker.


Nattinatti!


(slänger in en bild på aguabike så ni ser på ett ungefär vad det är)

KOMMENTARER


karin

men var är låten då?

2011-01-25 // 19:32:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: