Slut i kroppen

Kört spinning & tränat armarna på gymet i 30 min så är en aning slut i kroppen nu. Så skönt att ha träningssällskap nu när jag & syster tränar tsm.

Hittade ett par jätte fina skor på stan som jag helt enkelt inte kunde låta bli att köpa & sen när jag kom hem hade mina skor från nelly kommit, som dom oxå var underbara. Tänkte lägga in lite bilder på skor som jag köpt nyligen. (på bilderna är det min syster som har skorna på sig)


Dessa köpte jag idag på DINSKO

Dessa har varit ett par favoriter under hösten, köpta på Scorett

Dessa köpte jag lagomt till nyårsafton på scorett

En julklapp fran Thailand av Susanne

Dom här är mina nya favoriter som kom på posten idag från nelly.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: