De är tuffa tider

Njutit i stugan några dagar, men nu tillbaka till verkligheten. Är hund & husvakt medans mamma & syskonen åkt till london för att ha det bra. De ska gå på Hattypotter premiären & sedan kolla in Londons sevärdheter, lite avis är man allt. På tal om en helt annan sak så är det sjukt jobbigt att bo i gropen just nu, det är målare överallt, vart man än sitter eller är inne så vist ser man en målare i fönstret, känns som man är omringade & inte känns det lockande att gå ut och lägga sig & sola när det är folk överallt. Men jag överlever nog, de har inte så mkt kvar på vårat hus nu så snart slipper jag dem.

Mitt i allt jobbigt unnade jag mig en bikini frånVictoria´s Secret, det är jag värd som står ut med de där. HEHE

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: