Letar utan resultat

Måste bara börja med att säga att min mobil är borta & ljudlöst har jag den på. Känns så där lagomt roligt. Så nu vet alla det om ni försöker få tag i mig & jag inte svarar är det inte för att vara otrevlig utan jag kan helt enkelt inte.

Agilityträning idag som alla söndagar, gick jätte bra. Märkte lite saker jag måste träna på vilket alltid är bra. Nu börjar det bli barmark här oxå så snart kan man börja träna utomhus. Inte alls helt fel enligt mig. Annars har helgen varit helt okej, blev utgång både fredag & lördag, men tack vare bakistabletterna så är jag faktiskt pigg unade mig en siesta i soffan idag faktiskt. Förutom träningen idag så har jag bara tagit det lugnt, jag & syster tog oss en liten spakväll framför tvn med fotbad & grejer. Kände att kroppen var i behov av det efter helgens bravader.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: