Rätt tråkig men de känns skönt.

Just nu är jag en rätt så tråkig människa. Jag jobbar, pluggar,tränar, äter, skiter & sover. Inte så värst mkt till socialt liv just nu måste jag säga. Men träffade iallafall Carro en sväng i måndags, så lite socialt liv har jag haft i veckan. Igår drog jag till Obo & tränade Aquabike med Anna, känner att man börjar få kläm på det där nu. Plus att jag fick höga vikterna på armövningarna på gymet i måndags. Känns skönt! Nej nu ska jag sova, måste börja få in vanorna med att sova lite tidigare på kvällarna nu när man jobbar & inte kan sova hur länge man känner för!


Jönköping 2006 med Carro

KOMMENTARER


hannapanna om du inte är allt för upptagen i helgen vill jag och karin låna med dig ut på en promenad till totra med hundarna och grilla korv !?

2011-03-10 // 08:29:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: