Tjatar jag jämt om att jag är trött?!

Gud så trött som jag var igår var det länge sedan jag var. Men inte får jag sovmorgon imorgon heller ska upp och jobba klockan 9 & till råga på allt så är det lördag & då går det inga bussar på morgonen. Dom börjar gå nio & då är det somsagt lite försent. Så Hanna får gå upp en timme extra & gå till jobbet. Men det är alltid härligt med en morgonpromenad som man inte tänkt sig. SEn efter jobbet imorgon så ska min familj & familjen Sundqvist ut & grilla & mysa med hundarna i de fina vädret (får hoppas att det är fint väder imorgon oxå). Så det blir en riktig frilufseftermiddag.

Igår tog jag det verkligen lugnt hela kvällen hemma hos pappa, kollade på hockey & bara slöa i soffan. Och det var en syssla som passade mig perfekt. Idag var det möte på förmiddagen & jobb på eftermiddagen. Stötte ihop med en bekant som jag inte träffat på flera år på stan & det visade sig att han bott i Gävle ett tag nu. Nej nu blir det god natt för mig & så ska jag upp med tuppen ännu en gång !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: