Friterade räkor i sötsursås!

Fult ös hela dagen, inte en lugnt stund förens 10 på kvällen. Upp kl halv 8 för att åka in till stan på lektion i NK B, mötte därefter upp Karin & Anna-Lina för att käka thaibuffe till lunch. Jag är seriöst mätt än, men vem kan motstå mängder av räkchipsen på Bali Garden, finns nog inget godare. Alla måste testa att käka lunchbuffe på Bali Garden.

rog arselet på stan en sväng tsm med Karin, tittade in lite vårnyheter. Får nog bli en shopping runda på torsdag. Vet ett par skor jag SÅ gärna vill ha men är det något jag har i överflöd så är det just skor. Men tror jag inte kommer att kunna motstå dem. En vårjacka skulle inte sitta fel de hellet eftersom man nästan flyter bort i vinterjacka nu.

Möte med alex senare på eftermiddagen & sen hem för att slira om & åka iväg & träna lite Aquabike. Så nu ska jag sova, ska sova som en stock!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: