Övning ger färdighet

Denna tisdag kändes kunna bli en riktig skit dag då jag vaknade sjuk & det snöade ute. Men de visade sig att det blev en riktigt mysig dag, halsontet försvan fram mot eftermiddagen & jag hann med flera pass slalomträning med hundarna. & som ordspråket säger så ger träning fördighet. Till helgen drar jag återigen iväg till norrland för att gå på agilitykurs med Sue. Ska bli riktigt roligt, känner att vi är på gång nu & snart kan ge oss ut på banorna. Lite mer träning bara, ska försöka lura med mig mamma till klubben imorgon.

Jag måste bara tilllägga innan jag ska slå av datorn att det finns väl inget skönare än att krypa ner i en nybäddad säng som står i ett ny städat rum !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: