24november

Vilka morgon rutiner jag har fått, har jag aldrig haft förr. Går upp har ut hundarna, sätter på kaffevatten, fixar iordning diskbänken & sätter in all disk i diskmaskinen, dukar fram frukost & väcker mamma.
Känner mig lite som en gamal tant!

Dagen till ära blir att åka en sväng till valbo med syster, mamma & mormor. Köpa lite julpynt & hjälpa mamma välja ut en ny tv, hon tycker det har blivit dax att skaffa sig en plattis. Hon kom på sig själv med att tänka att vår tv var rätt så ny tills jag påminde henne att den är 11 år gammal.  Vilket fick henne att känna sig lite omodern.

Dax att sätta lite fart för mig, mormor kommer om 1½ timme & jag sitter i sovkläderna !


KOMMENTARER


svar' tack så mycket snälla du :D

2011-11-24 // 21:09:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: