Morgon vrång!

Morgon kaffet druket & jag funderar starkt på att hoppa in i duschen innan jag börjar med något annat, man känner sig inte speciellt fräsch när man är sjuk. Har du blivit sjuk ingen, åt ju antibiotika för ca 2 vecker sedan. Fast med tanke på helgen kanske inte det är så konstigt...

Sen tänkte jag på en annan sak så här på förmiddagen får jag säga. Jag blir så jävla less på folk som ska kommentera på andras missöden att det precis vet vad personen går igenom & att de vet hur det känns. Hur fan kan man säga så till en person som sörjer, de är den värsta kommentaren man kan få enligt mig. Det känns som något man bara skriver för att det LÅTER bra. Ingen kan VETA hur det känns för någon annan eller att de har gått igenom samma sak. Allt är olika för olika människor. Så snälla ni sluta skriva så till människor och skriv istället något som faktiskt värmer i en son situation. Som en värmande kram eller att ni finns där för personen....


KOMMENTARER


Cacci - En katastrof med glimten i ögat! http://nattstad.se/cacci

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-11-22 // 17:49:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: