Musik & GBG planer

Nej vad sägs om att faktiskt sova nu, hade ju lovat bilder & info från kryssningen i helgen men orkar inte ladda över dem från kameran nu.  Det får bli imorgon, ni får stå ut tills dess. Det är faktiskt dax för mig att somna före 4 för ovanlighetens skull.

Men först ska jag kolla runt lite på olika hotell i GBG, blir nog en resa dit i Januari till My Dog & ställa ut hundarna. Tillsammans med mamma, syster, Anki & ett gäng hundar. Men än så länge är det bara planer & inget bestämt får väl se hur det blir, men jag håller tummarna. Blir det en GBG resa ska jag se till att träffa min saknade vän Emelie som bor där!

Nä men nu ska jag lägga ner det här, inlägget bir bara konstigare & konstigare hur längre jag skrver kanske betyder att jag borde sova.

Natti !

KOMMENTARER


Veckans challenge i min blogg nu, hjälp mig med idéer!



http://sarahcarlstens.blogg.se

2011-11-22 // 02:04:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: