Väntar på bussen

Sitter i Gävle & väntar på bussen ut till byn, helt chockad över att jag kan sitta i springbyxor & en tunn jacka... Själv är man ju van vid tjockaste vinterjackan & mössa uppe i Norrland. Jag tror jag har börjat förstå vad folk menar när de säger att Gävle inte är Norrland.

Hade iallfall en super mysig fredagskväll med taco & idol hos pappa med syskonen, inte ofta vi är samlade alla 4. Man får ta tillvara på dom tillfällena. Efter det åkte jag hem till bästa Carro & drack vin & prata massa skit, välbehövligt saknar min bästa vän så mkt nu när jag flyttat!!!

Nu hem till byn, plugga & göra mig iordning för firande av kusin som fyllt 20 med tjocka släkten Westin ute i storskogen.

Tja då, nu kommer bussen.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: