Gävle imorgon

Allt är packat, allt är tvättat, lägenheten städad, Tayra badad, flygburen finns på plats & taxin är bokad.

Imorgon blir det resa mot Gävle för mig & Tayra, men den här gången tar vi inte buss & tåg som vanligt utan vi flyger till arlanda & sen tåg till Gävle. Får se vad Tayra tycker om att flyga?!

Onsdagskvällen & natten ska jag spendera hemma hos Carro, gud så jag längtar min saknade vän. Hoppas du står ut med min hosta. Nej nu blir det ut på kvällskissen med Tayra sen dycker jag ner i sängen, är sjukt trött & upp tidigt imorron så jag hinner fixa de sista.


 Natti!


KOMMENTARER


Hahahha du är roligt du. Loggar in och bloggar på min blogg, skitunge! Får göra det. Tänker du komma och hälsa på mig och Karin något på Brynäs nu när du kommer hem!? Pussar och kramar <3

2011-10-05 // 01:35:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: