Med blicken framåt

Pencillin kuren är slut & jag börjar bli frisk nu är det bara min hörsel som inte kommit tillbaka helt som den ska & lite hosta kvar men annars mår jag bra. Skit väder hela dagen bara regn regn & åter regn, känns lite skumt nu när det varit så fint väder så länge.

I lördags blev det en spontan tripp till Sollefteå, höstmarknad & så räddade vi Karin som var i nöd ;)
Rolig kväll på lördagen & söndagen spenderade vi hemma med Stinas familj & höstmarknad, alltid lika trevligt. Väl tillbaka i Umeå blev det plugg & idag gjorde jag sista duggan i Matte C, nu är det bara tentan kvar som är om tre veckor.

Nej nu blir det lite CSI & sen sova !



Den finaste & viktigaste människan i mitt liv

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: