Tyck synd om mig

Idag har varit en sån här jobbig dag då man funderar över livets alla frågor... Vad man ska göra av sitt liv, i vilken ordning man ska göra allt, om man gör rätt val och så vidare. Hatar dessa frågor eftersom man inte vet några svar, de svaren kan bara framtiden visa. Så poetisk jag låter, vilket ger fel bild av mig för de är jag inte.

Diskuterade & pratade över en latte på Wayns med Stina & kom fram till att vi verkligen har världens chans men inte riktigt tar tag i den, eller världens chans & världens chans men vi kan i stort sätt göra vad vi vill. Men inte blev man klockare av det, men man fick iallafall rensa huvudet lite.

Lite shopping blev det idag oxå, ett par nya jeans som verkligen behövdes, upptäckte att jag endast äger ett par svarta jeans & ett par svarta Chinos, välbehövligt med lite variation iallafall så det fick bli ett par vanliga blå jeans från JC.

Imorgon är det fredag & häntligen helg efter dagens enda lektion Matte C, ska bli underbart eftersom jag är halvt döv pga min öroninflamation som aldrig ger med sig så hör jag inget, lock för båda öronen är ingen hitt. Tv:n på volym 60 för att höra & ska jag höra vad folk säger måste det vara tyst runt mig och personen prata nära. Verkligen roligt, nå att jag brukar få öroninflamation men inte i båda samtidigt & jag har aldrig haft sånnt här lock för öronen utav det. Men var till läkaren igår så fick medicin både till öronen & till hostan så nu jävlar borde jag väl snart bli firks...


Nej nu blir det natti för mig så jag har någon chans att komma upp imorgon, är helt död på morgon eftesom jag hostar hela nätterna. JA jag tycker ni ska tycka synd om mig...



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: