Regnig måndag

Däckade bokstavligen i sängen igår kväll när jag kom hem till Umeå. Åkte hem till Gävle i fredags, kom knappt hem men så är det väl när man åker med SJ men hem kom jag x antal timmar senare. Lördagen bestod av agilitytävling, inga fina resultat men hundarna skötte sig super bra. Lördagskvällen tillbringade jag med min fina familj med grillning som antagligen blev årets sista. Senare på kvällen åkte jag in till stan för att träffa mina underbara flickor över ett par glas vin.

Idag har min hjärna inte riktigt varit närvarande, den är nog inte van att gå upp halv 7 & sedan räkna matteC i 6 timmar. Men jag överlevde!
Regnat hela dagen men det har de ju gjort den senaste veckan, så resten av dagen har jag bara tagit det lugnt myst i soffan, bakat äppelkaka med kolagrädde, te, tända värmeljus & CSI NY !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: