Viätt nästa

Då var det läggdax igen, gud dagarna bara flyger iväg. Hade min första labb idag i kemi kursen, gick riktigt bra & var betydligt roligare & intressantare än jag trodde. Efter skolan har jag i stort sätt intr gjort något, tittat på tv & snokat på internet. Spridit planer med Carro & planerat karins födelsedagspresent, du kommer gilla den vännen. Den bästa är värd de bästa vet du!

Imorgon blir det matte på förmiddagen och sedan beger jag mig till viätt för att hjälpa Stina vakta fårgården & alla hundarna. Men självklart valla en hel del med Sue oxå.

Nej natti natti, nu ska jag lyssna på rock klassiker tills jag somnar. De som är nackdelen med att ha sovmorgon man är inge trött på kvällen.


KOMMENTARER


glad ja blir! är sjukt nyfiken :D

2011-10-04 // 16:01:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: