Go Go Go

Stor del av min påsk består av jobb, men vad gör det. Känns som om påsken helt plötsligt blev en "stor"högtid för folk, så har jag aldrig upplevt den förr. Rödagar gillar vi & sånna är det gott om kring påsk, JAG gillar påsken.

Man är fast i sig själv, kommer ingen vart trampar tusen steg på samma plätt, stannar till finner inga svar & trampar vidare utan att komma framåt. Just så känner jag mig nu, vad är min plan med live? Har ingen aning om vad jag vill uppnå eller göra under den närmsta tiden. Känner mig låst & bunden men jag har igentligen alla möjligheter i världen. Jag är less på det här stället, jag är less på mig själv. Känner mig som en jävla hamster som springer i ett hjul....

Gårdagen var kanon, kanske inte så lyckad men kanon för att för en stund vara & inte tänka! Slutade i klättring över grindarna, jag har dålda talanger. Din pizza smaka gott Carro, den var jag värd efter med uppoffring med klättringen. Puss påré!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: