hemskt mkt hund...

Det har varit hemsk mkt hund här i bloggen på sistone, men efter idag blir det lite mindre hund hör för er som inte finner intresse för det. Jag har inget inplanerad hundgrej förens nästa vecka ;)

Idag var första kurstillfället av allmänlydnadskursen som jag ska gå på med Raxa. Denna gång UTAN hund, planera kursen lite & berätta vad vi ville ha hjälp med & hur vi ska lägga upp det olika momenten. Känner faktiskt att denna kurs kan vara väldigt bra för Raxa, då menar jag främst miljön. Jag tror eller jag vet att hon inte kommer ha några problem att utföra de olika övningarna men den stora träningen för henne blir att jobba kring nya människor & hundar samt att kunna fokusera med den störningen. Känns som det här kommer bli riktigt bra för henne, ser fram imot det.

Sen var det faktiskt riktigt länge sedan jag gick en kurs som håller på under flera veckor. Kommer bli mkt med skoj !



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: