Familjen !

Orolig morgon & förmiddag men kunde inte fått ett bättre besked så nu är allt på topp. Bättre humör kan man inte vara på!

Idag är det ju alla hjärtans dag som ni nog redan vet, själv har jag ju ingen partner att spendera denna dag med. Men själv tycker jag att denna dag ska "firas" med sin familj för alla hjärtans dag är ju en dag då man ska visa sin kärlek & det är precis vad jag ska göra idag till min älskade & underbara familj.

Jag ska laga en god middag, skinkstek & rotfruktslåda. Städa huset tills mamma kommer hem & bara mysa med familjen hela dagen. För är det något jag älskar här i livet mer än nåot annat så är det min familj & vilken dag passa bättre än denna att visa det på.



& på lördag ska jag mysa hemma hos min älskade far!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: